Selasa, Julai 02, 2013

Kursus Lead Auditor (IRCA) ISO 9001:2008 Bersama TOMC Sdn Bhd

Bersama Fasi Tn Hj Nazri
Pada 24 hingga 28 Jun lepas teman telah diberi peluang berkursus  Lead Auditor (IRCA) dalam sistem pengurusan kualiti ISO 9001:2008. Latihan yang telah dikendalikan pihak Total Organisation Management Consulting Sdn Bhd. (TOMC) telah memberi pengetahuan dan kemahiran dalam melaksanakan tugas sebagai ketua auditor. 

Sepanjang kursus berkenaan, banyak input baru telah diberikan oleh pihak TOMC yang telah menjadi pemangkin kepada transfomasi peranan dan nilai tambah pengetahuan serta kemahiran sebagai ketua audit. Penggunaan pelbagai pendekatan dalam proses penyampaian kursus menjadikan kursus yang agak mencabar menjadi menarik dan mudah difahami serta berkesan. Kepelbagaian kaedah yang digunakan seperti kuliah, sumbangsaran, bengkel, pembentangan, tayangan video serta simulasi audit telah memberi impak yang positif kepada para peserta sepanjang perlaksanaan kursus berkenaan.

Di antara input yang didedahkan adalah: 

Isi Kandungan Kursus


Teman mengambil kesempatan mengucapkan terima kasih tidak terhingga kepada pihak TOMC yang telah berjaya melaksanakan kursus berkenaan khususnya kepada Tn Hj Nazri, Pn Haryati dan Pn Malis. Tidak lupa kepada pegawai dari IPGM iaitu Y Bhg Dr Zuraida dan En. Arshad yang setia melayan para peserta sehingga berjaya menamatkan kursus dengan jayanya.

Bersama Tn Hj Nazri

Bersama Pn Haryati
Bersama Pn Malis



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda akan disemak. Terima kasih